Nieuws
Vanaf vandaag gaan wij verder als Circulair Groningen Drenthe!
30 januari 2025
Het is zover! Vanaf vandaag bundelen we onze krachten onder de naam Circulair Groningen Drenthe. Dit betekent: nóg meer kennis delen, sterke verbindingen creëren en samen de transitie naar een circulaire economie versnellen. 🌍
Een speciaal dankwoord aan de initiatiefnemers: Vepa the furniture factory, Bork Groep, Rabobank, Manter en Smeets bouwmanagement en advies. Dankzij hun steun kunnen we deze mooie stap zetten. We kijken ernaar uit om nog meer Drentse bedrijven bij onze energieke beweging te verwelkomen!
Dagblad van het Noorden schreef een prachtig artikel over deze mijlpaal – mis het niet!
Download hier het artikel in PDF Of lees het op de website van DVHN